maanantai 12. heinäkuuta 2010

KESÄ!

Suomessa on oikea kesä <3 - Finally a real Summer here in Finland <3

Mie nautin näistä kesäkeleistä ihan suunnattomasti. Ja vihdoin on saavutettu lämpötilat, joissa miun ei tartte käyttää villasukkia ja voin nukkua pelkällä lakanalla. Kerrankin miun ei ole kylmä :D

I'm enjoying these summer days enormously. And finally we have reached the temperature when I don't need to wear woolen socks -and i can sleep just with the bed sheet. For once I'm not cold :D


Mie palaan opintojeni pariin, jotta voin viikonloppuna taas lomailla. Olimme viime viikon lomailemassa, joten remppa ei ole kauheasti edistynyt, mutta näistä lisää myöhemmin :)

I have to get back to my studies to be able to have a few days of on the weekend. On last week we were on holiday, so the renovation of the house didn't really progress... but i'll tell more about those later :)

Ei kommentteja: